Administrativní podpora pro zaměstnance 160Kč/hod

Jsme česká pracovní agentura, která přiděluje zaměstnance po celé ČR od roku 2006. Nově otevíráme oddělení administrativní podpory pro zaměstnance i na naší pobočce v Brně. Pokud se nebojíš mluvit, baví Tě učit se novým věcem a máš chuť do práce, tak hledáme právě Tebe!

Jak bude vypadat tvůj den?

  • Vyřizování telefonů, emailu a chatů od našich zaměstnanců.
  • Seznámíš se s našimi interními systémy a databázemi.
  • Budeš úzce spolupracovat s týmem koordinátorů a dalšími odděleními v rámci firmy.
  • Pracovní doba je většinou 8:00-16:30, záleží samozřejmě od našich zaměstnanců, ti jsou naší prioritou.

Od budoucího kolegy očekáváme:

  • Chuť a upřímný zájem lidem pomáhat.
  • Výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování.
  • Pečlivost, samostatnost – musíš umět dotahovat věci do konce.
  • Znalost MS Office – podmínkou.
  • Chuť neustále se učit novým věcem.

Co máme pro tebe připravené?

  • Stabilní práci v úspěšné společnosti.
  • Dobrá práce a výsledky jsou vždy hodnoceny individuálně, motivace je veliká.
  • Smlouva na DPP po zaškolení možnost přechodu na HPP.
  • Kompletní zaškolení od zkušených kolegů.
  • Výborný kolektiv, moderní pracovní prostředí v centru Brna.
  • Multisport kartu, pravidelné teambuildingy na horách.

Pokud se vidíš na pracovní pozici a nemůžeš se dočkat setkání s tvými novými kolegy, neváhej nám odpovědět na inzerát. Stejně nám můžeš poslat svůj životopis na adresu brno@abzakovo.eu / zavolat na tel.č. 778 058 474

Firma: ABZAKOVO spol. s r.o.

Kontakt: Abzakovo - Brno
Trnitá 9
Brno

Telefon: 778 057 474

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr, vedlejší pracovní poměr

Poznámka: vhodné pro absolventy

Plat: 160 Kč/hodinu



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | Poradna | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2023 KARIERA.CZ s.r.o.