Jsme česká pracovní agentura, která přiděluje zaměstnance po celé ČR od roku 2006. Právě rozšiřujeme náš kolektiv na brněnské pobočce. Pokud se nebojíte mluvit, baví Vás učit se novým věcem a máte chuť do práce, tak hledáme právě Vás!
Jak bude Váš den vypadat?
- Řešení každodenní situace, které se týkají životního cyklu zaměstnance (Od Recruitmentu po Resignations & Leaving Process)
- Zabezpečení náborového procesu (práce s inzertními portály, kandidáty, Telefonní, on-line a osobní pohovory s kandidáty)
- Příprava podkladů souvisejících se svěřenou agendou
- Podílení se na reportingu
- Obsazování směn u našich brigád
- Plánování a aktivní schůzky s manažery
- Pracovní doba je většinou 8:00-16:30, záleží samozřejmě od našich zaměstnanců, ti jsou naší prioritou.
Jak si Vás představujeme?
- Výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování.
- Pečlivost, samostatnost – musíte umět dotahovat věci do konce.
- Znalost MS Office – podmínkou.
- K práci přistupujete s nadšením, zodpovědně a systematicky.
- Jste aktivní řidič sk. B
Co máme pro Vás připravené?
- Stabilní práci v úspěšné společnosti.
- Ze začátku 160Kč/hod.
- Dobrá práce a výsledky jsou vždy hodnoceny individuálně, motivace je veliká.
- Smlouva na DPP po zaškolení možnost přechodu na HPP.
- Kompletní zaškolení od zkušených kolegů.
- Výborný kolektiv, moderní pracovní prostředí v centru Brna.
- Multisport kartu, pravidelné teambuildingy na horách.
Pokud se vidíte na pracovní pozici a nemůžete se dočkat na setkání s novými kolegy, neváhejte nám odpovědět na inzerát. Stejně nám můžete poslat svůj životopis na adresu brno@abzakovo.eu / zavolat na tel.č. 778 058 474